اندروید

  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی و مشخصات و قیمت و خرید آنلاین تلویزیون ال ای دی 40 اینچ سامسونگ مدل Samsung LED 40H5865 TV در فروشگاه اینترنتی

مدل 40 اینچ تلویزیون H5865 شرکت خوشنام و معتبر سامسونگ با داشتن نمایشگری با کیفیت تصویر FULL HD و هم چنین گیرنده دیجیتال داخلی یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازه قیمت تلویزیون ارزان قیمت است.

 

 

قیمت تلویزیون سامسونگ

سامسونگ با استفاده از وضوح 1080*1920 در این تلویزیون این امکان را برای شما فراهم می کند تا بهترین فیلم های روز را با این تلویزیون تماشا کنید . هم چنین استفاده از سرعت انطباق تصویر 100 هرتزی در این تلویزیون باعث می شود در زمان مشاهده فیلم های سریعی مانند فیلم های اکشن یا ورزشی شاهد تاری یا کشیدگی تصاویر نباشید . در پشت این تلویزیون  2  پورت HDMI و 2 پورت USB و ورودی های کامپوننت و کامپوزیت و همچنین خروجی های هدفون و خروجی صدا تعبیه شده است که از دید کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام مجموعه کاملی است و نیاز شما را بر طرف خواهد کرد. خروجی صدای 20 واتی و هم چنین قابلیت پخش صدای دالبی نیز از دیگر ویژگی های برجسته این تلویزیون است . در ادامه این مقاله با ما باشید تا تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل H5865 را به صورت موشکافانه و جز به جز بررسی نماییم تا خرید تلویزیون خود را با چشمان باز انجام دهید.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 40 اینچ H5865

زیبایی و جذابیت ظاهری تلویزیون یکی از موارد و مسائلی است که بسیاری از خریداران به آن توجه ویزه ای دارند . در واقع در نخستین مواجه با یک تلویزیون این ظاهر مناسب و زیبایی آن است که خریدار را به سمت تلویزیون جذب می کند. شرکت های بزرگ و معتبر تولید کننده تلویزیون مانند ال جی و سامسونگ به خوبی به این مساله توجه کرده و سعی کرده اند محصولاتی با زیبایی و جذابیتی متفاوت به بازار عرضه کنند تا هم به مذاق خریداران خوش بیاید و هم بتوانند جایگاه خود را حفظ نمایند.

تلویزیون ال ای دی 40H5865 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است . طراحان شرکت سامسونگ در طراحی این تلویزیون نهایت هوش و ذکاوت خود را به کار برده اند. قاب حاشیه ای قرار گرفته در اطراف نمایشگر اصلی ، دارای ضخامت بسیار کمی است. رنگ مشکی این قاب باعث می شود تا در زمان خاموش بودن تلویزیون حس یک پارچگی تلویزیون به بیننده منتقل شود که در افزایش زیبایی تلویزیون بسیار تاثیر گذار است. ضخامت این قاب به حدی است که در بین تلویزیون های ارزان قیمت بازار می توان آن را یکی از بهترین ها به شمار آورد. در قسمت پایینی این قاب لوگوی شرکت سامسونگ حک شده است. این لوگو به گونه ای در این قسمت قرار گرفته است که باعث تغییر شکل قاب نشود . هر چند به ظاهر این شیوه قرار گیری لوگو ساده به نظر می آید ما بهتر است بدانید شرکت معتبری مانند ال جی نیز در این بخش ضعیف است و اکثر قاب های آن در بخش لوگو دارای تغییر شکل هستند. گوشه های این قاب دارای انحنای بسیار کمی هستند و تقریبا گرد در نظر گرفته شده اند. این مساله با توجه به نظرات و علایق خریداران در اقصی نقاط دنیا لحاظ شده است .

یکی دیگر از مولفه های مهم در این بخش کیفیت بدنه و مونتاژ تلویزیون و قطعات داخلی آن است. قطعات الکتریکی قرار گرفته در داخل تلویزیون با کمک جدیدترین تکنولوژی روز یعنی ربات های خودکار مونتاژ شده اند . بنابراین به راحتی تا چندین سال دوام خواهند آورد. بنده تلویزیون نیز دارای قدرت بسیار مناسبی است. در تست های انجام شده توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام ، مدل 40H5865 به خوبی ضربات خارجی را تحمل و دفع می نماید. بنابراین می توانید تا مدت ها به این تلویزیون اعتماد کرده و در منزل خود از آن بهره ببرید . ضخامت بدنه در حد بسیار مناسبی است و در مقایسه با تلویزیون های هم قیمت و میان رده بازار در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

در قسمت  پشت و سمت چپ تلویزیون محلی برای قرار گرفتن پورت های ورودی و خروجی تلویزیون تعبیه شده است.  سامسونگ برای این مدل خود 2 پورت HDMI و 2 پورت USB و ورودی های کامپوننت و کامپوزیت و همچنین خروجی های هدفون و خروجی صدا در نظر گرفته است. این پورت ها از لحاظ تعداد ورودی کاملا مناسب هستند و از این جهت به هیچ عنوان احساس کمبود نخواهید داشت. با این حال تنها مشکل در این بخش عدم وجود پورت های کناری است. اگر سامسونگ یکی از پورت های USB و HDMI را در گوشه های این تلویزیون قرار می داد دسترسی به این پورت ها به خصوص در زمان نصب دیواری بسیار آسان تر می شد. با این حال محل قرار گیری پورت ها بسیار مناسب است و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید .

پایه نگهدارنده تلویزیون Samsung  مدل 40H5865 از جنس پلاستیک فشرده و مشکی مات تهیه شده است. این پلاستیک دارای استحکام بسیار مناسب و خوبی است و وزن تلویزیون را به خوبی تحمل کرده و تعادل ان را حفظ می کند. این پایه به صورت یک پارچه  است و در قسمت میانی تلویزیون نصب می شود. در کل در این طراحی و کیفیت ساخت این مدل به نسبت قیمت تلویزیون بسیار عالی می باشد.

کیفیت تصویر ال ای دی H5865

شرکت سامسونگ در طراحی مدل 40 اینچ تلویزیون H5865 از پنل ال ای دی که رایج ترین پنل در بین سازندگان تلویزیون است بهره برده است. نمایشگر 40 اینچ این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 1080*1920 یا همان کیفیت تصویر FULL HD است . این روزها شاهد عرضه فناوری 4K در بخش کیفیت تصویر هستیم. شاید با خود بپرسید چرا از این فناوری در این تلویزیون استفاده نشده است. در پاسخ باید گفت فناوری 4K به تازگی روانه بازار شده است و تعداد بسیار معدودی فیلم و تصویر از این کیفیت در بازار است. از سویی تقریبا تمام فیلم های روز بازار با کیفیت FULL HD در دسترس هستند و تا چند سال بعدی نیز در همین حد باقی می مانند و از طرفی شبکه های تلویزیونی نیز دارای کیفیت HD هستند. بنابراین وقتی شما برای بهره گیری از شرایط موجود تنها به کیفیت تصویر FULL HD نیاز دارید چرا باید با پرداخت هزینه ای گزاف به سراغ کیفیت تصویر 4K  بروید؟!

برای بررسی کیفیت تصویر این تلویزیون سامسونگ ، کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام از تعدادی فیلم با کیفیت FULL HD بهره بردند. خوشبختانه مدل 40H5865 به خوبی از عهده این کار بر آمده است و در این بخش نمره بسیار مناسبی دریافت می کند.

استفاده از سرعت پردازش تصویر 100 هرتزی از دیگر ویژگی های بخش تصویر در این مدل است. این سرعت تقریبا در تمام تلویزیون های هم رده با 40H5865 وجود دارد و نمی توان از آن به عنوان نقطه برتری این مدل نسب به سایر رقبا یاد کرد. با این حال سرعت در نظر گرفته شده کاملا جوابگوی فیلم های رایج و سریع بازار مانند مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک است و شما در زمان پخش تصاویر به هیچ عنوان احساس تاری یا کشیدگی تصویر نخواهید داشت و می توانید فیلم مد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کرده و لذت ببرید .

کیفیت رنگ ها نیز در این LED سامسونگ در حد مناسبی است. پس از تست های انجام گرفته توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی مشخص شد رنگ های قرمز و آبی و سبز در این مدل نسبتا زنده هستند. هم چنین خبری از غلظت بی رویه رنگ ها در 40H5865 نیست و رنگ ها حالت طبیعی خود را دارند. در صورتی که با کیفیت رنگ تلویزیون مشکلی داشته باشید می توانید به راحتی و در عرض کمتر از چند دقیقه با کمک بخش تنظیمان پیشرفته رنگ ، کنتراست و وضح رنگ را در حد مورد نظر خود تنظیم کنید.  در نهایت در بخش تصویر تنها مشکل قابل ذکر این تلویزیون انعکاس نور است . در زیر نور شدید آفتاب یا نور های مصنوعی مانند لامپ دیدن تلویزیون کمی سخت است. اما این مساله حتی در تلویزیون های چند ده میلیونی نیز وجود دارد و هنوز راه حلی برای آن ارائه نشده است .

کیفیت صدای ال ای دی 40 اینچ Samsung H5865

شرکت سامسونگ برای سیستم خروجی صدای این ال ای دی از دو اسپیکر 10 واتی بهره برده است که در مجموع خروجی صدای 20 واتی را برای تلویزیون سامسونگ رقم زده است. خروجی صدای H5865 دارای قدرت نسبتا مناسبی است. وضوح و کیفیت صدا در حد بسیار مطلوبی است و خروجی صدای دالبی نیز به این کیفیت افزوده است. لازم به ذکر است اگر به دنبال خرید تلویزیونی با قدرت صدای بالا هستید بهتر است به سراغ یک پخش کننده صدا مانند سینمای خانگی بروید . چون هیچ تلویزیونی نمی تواند قدرت مطلوب شما را براورده کند.

نتیجه گیری برای خرید ال ای دی 40H5865

تلویزیون ال ای دی 40 اینچ سامسونگ مدل Samsung LED 40H5865 TV با داشتن نمایشگری 40 اینچی به همراه کیفیت تصویر FULL HD و با رزولوشن تصویر 1080*1920 یکی از بهترین و مناسب ترین تلویزیون های موجود در بازار از لحاظ ارزش خرید در برابر قیمت است. دارا بودن گیرنده دیجیتال داخلی و قابلیت ضبط فیلم و صدا شما را از دستگاه های جانبی بی نیاز می کند. سرعت انطباق تصویر 100 هرتزی در کنار پردازنده تک هسته ای سامسونگ و خروجی صدای 20 واتی و خروجی صدای دالبی از دیگر ویژگی های این مدل است. در نهایت اگر به دنبال خرید تلویزیونی ارزان قیمت از برندی معتبر با قابلیت های مناسب هستید حتما  تلویزیون ال ای دی 40 اینچ سامسونگ مدل Samsung LED H5865 TV را در نظر داشته باشید .

اگر قصد خرید این ال ای دی خوش قیمت و با کیفیت 40 اینچ از شرکت سامسونگ را دارید لطفا یا به صورت مستقیم وارد ادرس اینترنتی زیر شوید و با زدن دکمه افزودن به سبد خرید و یا تماس تلفنی ادرس خود را برای ارسال این ال ای دی Samsung ثبت کنید و یا اینکه وارد سایت ما به ادرس اینترنتی  شوید و سپس از منوهای بالای سایت وارد قسمت تلویزیون TV شوید و سپس وارد قسمت ال ای دی LED و در اخر وارد برند سامسونگ Sasmsung شوید و از انجا به دنبال تلویزیون 40 اینچ H5865 بگردید و  مورد خود را ثبت کنید.

  • ۹۵/۰۲/۰۶
  • سعید معصومی

قیمت تلویزیون سامسونگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی